назад
Реклама Житомира

Київ (Банк)

Меню компанії:
показати
Адреса:
Житомир, вул. Бердичівська, 16
Посилання:
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
За останні 6 місяців –4 людей.
Про компанію:
ПАТ "АКБ "КИЇВ" — універсальна кредитна системна установа, яка діє у столиці та регіонах України та здійснює комплексне обслуговування клієнтів — резидентів та нерезидентів України. Його мета – отримання прибутку на підставі затвердженого Статуту та відповідно до чинного законодавства України.
Дата створення — 19 травня 1993 р. за класифікацією НБУ входить до групи середніх банків. З 9 лютого по 18 вересня 2009 року у банку працював режим Тимчасової адміністрації. Держава капіталізувала банк у сумі 3 млрд. 565 млн. грн., у результаті статутний капітал банку досяг 3 567 544 000 грн., номінал акції – 1,01 грн. З 17 червня власником 99,937% акцій банку є держава від імені Міністерства фінансів. Юридичним особам – резидентам належить 0,016 акцій банку, фізичним особам-резидентам –; 0,047% акцій.Місія банку полягає у:

ведення ефективного банківського бізнесу з метою сприяння становленню бізнесу клієнтів та розвитку української економіки.

Стратегічна мета:

Увійти до групи великих фінансово-стійких універсальних банків, надавати повний спектр високоякісних послуг, захищаючи інтереси клієнтів, власників і працівників банку.

Стратегія розвитку на 2011-2012 роки. спрямовано підвищення інвестиційної привабливості з метою забезпечення можливості подальшого продажу інвесторам акцій банку, що належать державі.

Наші цінності:

•Довіра клієнтів, для яких банк – це партнер, здатний якісно та доступно задовольнити їхні потреби;


•Довіра працівників банку, для яких банк реалізує принцип "хто краще працює – той краще винагороджується";


•Довіра суспільства, дляякого банк – це надійний партнер, який поділяє соціальну відповідальність.
Послуги:
Діяльність банку спрямована на:

•Забезпечення високоякісного та сучасного сервісу для клієнтів;


•Побудова взаємовигідних відносин із партнерами;


•Досягнення високого рівня прибутковості та капіталізації банку;


•Створення сприятливих умов реалізації потенціалу співробітників.


Пріоритетні напрямки діяльності банку:

•Забезпечення комплексного якісного обслуговування клієнтів різних форм власності, у тому числі такими, що базуються на інформаційних технологіях віддаленого доступу;


• Подальший розвиток корпоративного та роздрібного бізнесу;


•Розвиток філіальної мережі;


•Розвиток інвестиційного бізнесу;


•Розвиток ринку муніципальних та корпоративних цінних паперів;


•Розвиток банківських продуктів, пов'язаних з використанням як національної, так і міжнародних платіжнихсистем.
Додаткова інформація:
Основні засади функціонування банку:

Професіоналізм: створення колективної бази знань та практичного досвіду з метою надання широкого спектру високоякісних послуг юридичним та фізичним особам, вирішення їхніх фінансових проблем та задоволення потреб у фінансових продуктах.

Партнерство: клієнт-орієнтована банківська культура, спрямована на оцінку якості роботи за рівнем задоволеності та лояльності зовнішніх клієнтів банку, а також на досягнення взаєморозуміння та спільних цілей у взаємодії із внутрішніми клієнтами.

Надійність: безумовне дотримання законодавства, відповідальне ставлення до поставлених завдань та ухвалених рішень, захист інтересів клієнтів, співробітників та партнерів банку шляхом якісного та своєчасного виконання домовленостей.

Послідовність: дотримання стратегічних цілей банку та створення довгостроковихвзаємин із клієнтами, співробітниками та діловими партнерами.

Командний підхід: надання кожному працівникові банку можливості реалізувати свій особистісний потенціал шляхом спільної роботи.
Небагато реклами Житомира:
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!