Автор статті: Бардіна Марина Олегівна - студентка магістерської програми із соціології, кафедра соціології, Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Гендерне виховання є необхідною складовою освітнього процесу, що сприяло б вихованню гендерної свідомості у поєднанні з усуненням певних дискримінацій та нерівностей.
Натомість шкільна освіта в Україні є одним із найпотужніших чинників конструювання чоловічності та жіночності, відтворення андроцентричного бачення соціальних процесів, тобто чоловічого домінування та жіночого підкорення і слухняності.
Своє коріння такі процеси беруть із шкільної чи можливо навіть дошкільної освіти, коли хлопчики й дівчатка під впливом старших та шкільного середовища починають навчатися тому, що значить бути фемінною жінкою та маскулінним чоловіком, що є непрописною нормою в українському суспільстві.