м. Житомир, вул. Михайла Грушевського (вул. Котовського), 36
31.01.2019
Звіт про досягнуті рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2018 рік
На виконання рішень НКРЗІ №174 від 15.04.2010 р. «Про затвердження Положення про якість телекомунікаційних послуг» (далі – Положення) та №694 від 29.12.2015 р. «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2019 році» у ТОВ «Інтелектуальні комунікації», було проведено випробування показників якості цих послуг.
Результати випробовувань показників якості телекомунікаційних послуг, проведених на підприємстві протягом 2018 року, наведені у таблиці:
Назва показника якості телекомунікаційних послуг
Значення показника
Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час
96,5 %
Відсоток успішних реєстрацій у мережі
98,40 %
Відсоток відмов реєстрацій у мережі
0,69 %
Час затримки передачі даних в один бік
61,5 мс
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності