м. Житомир, вул. Михайла Грушевського (вул. Котовського), 36
05.12.2018
Звіт про досягнуті рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2017 рік
На виконання рішень НКРЗІ №174 від 15.04.2010 р. «Про затвердження Положення про якість телекомунікаційних послуг» (далі – Положення) та №694 від 29.12.2015 р. «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2017 році» у ТОВ «Інтелектуальні комунікації», було проведено випробування показників якості цих послуг.
Результати випробовувань показників якості телекомунікаційних послуг, проведених на підприємстві протягом 2017 року, наведені у таблиці:
Назва показника якості телекомунікаційних послуг
Значення показника
Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості
не більше ніж одна
доба
Відсоток успішних реєстрацій у мережі
97,08 %
Відсоток відмов реєстрацій у мережі
0,99 %
Час затримки передачі даних в один бік
60 мс
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності