запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.zt.ua - Карта Житомира"

Новина компанії "20 хвилин, Газета"

19.12.2017

ТОП-4 факти про електронний квиток у Вінниці

У Вінниці міркують про електронний квиток ще з 2013 року. Мета впровадження такої системи: полічити пільговиків, зробити чітку компенсацію за їх проїзд та мати актуальні дані про пасажиропотік у громадському транспорті.

Для втілення проекту знайшли інвестора. Європейський банк реконструкції та розвитку дав 8 мільйонів євро для впровадження системи. Далі — разом з консультантами розробили зміни, які увійшли в закон про е-квиток, що був прийнятий в 2017 році. А з наступного року вінничани відчують зміни в транспорті.

Почнуть видавати картки

З 2018-го розпочнуть видавати пластикові картки для проїзду — електронні квитки. Це проїзна картка з чіпом. Саме на таку картку вінничани будуть «кидати» кошти. А платити за проїзд треба буде не кондукторам, а через валідатори. Тоді як пільговики будуть просто «відмічатися» в транспорті.

Пільговики, студенти та школярі отримають картку для проїзду безкоштовно. Але якщо загублять, то дублікат доведеться купити за власний кошт. Усі інші зможуть купити картки в мережі продажу, яку ще треба створити.


Електронна картка коштуватиме від 1 до 2 доларів (26-52 грн - авт.)


Або зможуть взяти персоналізовану картку у «Прозорих офісах». Така картка матиме значно більший функціонал, ніж «безіменна».

— Сюди буде прив'язана електронна картка пацієнта, карта пропуску в школі тощо. Плануємо залучати мережу приватних підприємств, щоб власники електронних карток отримували знижки на товари та послуги. Пам'ять в чіпі буде великою і записати туди можна буде будь-яку інформацію. Тому функціонал з часом ставатиме ще більшим, — сказала директор комунального підприємства «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.

Серед варіантів оплати буде й система NFС. За проїзд можна буде розрахуватися і завдяки смартфону, який має такий чіп. Тобто, оплата буде з банківської картки, що прив’язана до мобільного банкінгу.

У Дніпрі можна розрахуватися за проїзд банківською карткоюЧерез е-квиок вартість проїзду не зросте

Паперові квитки з появою електронної системи не зникнуть. Так, зможуть розрахуватися вінничани та мешканці інших міст. Або придбати е-квиток на зупинці. А що робити пільговикам, які проїздом у Вінниці?

— Вони мають зареєструватися у нас в офісі та отримують картку для автоматизованої оплати проїзду. Пільгові категорії громадян платити за проїзд не будуть. Вони будуть тільки «відмічатися», що їдуть в громадському транспорті. Це дозволить нам чітко підраховувати пасажиропотік. Інші жителі, які не проживають у Вінниці, зможуть придбати е-квиток, — пояснила Катерина Бабіна.

Сплатити через QR-код можна в ЗапоріжжіЯк розказали чиновники, вартість квитка через нову систему рости не буде. До того ж, у Вінниці з’явитися ще один варіант квитка — «диференційна оплата проїзду». Над цим працюють іноземні консультанти, щоб розробити зміни в українському законодавстві.

— Таким чином, з'явиться квиток не просто за проїзд, а за тривалість цієї поїздки. Тобто, людина отримає квиток на 30-40 хвилин і зможе їздити з пересадками та не сплачувати щоразу. Звісно, протягом дії цього квитка. Вже створена робоча група при Міністерстві інфраструктури, яка розробить відповідні зміни, — пояснила очільниця КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.

У 2018 році хочуть визначити підрядника

Міжнародний тендер оголосили ще в 2016 році. Загальна сума на впровадження системи електронного квитка — 9 мільйонів євро, де 1 мільйон візьмуть з бюджету Вінниці.

До мерії звернулося 109 компаній з 17 країн світу. З них відібрали 15 компаній. А ті, що підходять під усі вимоги тендеру — лише три компанії.

— Зараз ми закінчили 1 етап торгів: розглянули пропозиції та провели роз'яснювальні зустрічі. Відібрали три компанії — RNG (Польща), «Мікроелектроніка" (Чехія), Консорціум «Сварка» та AEP (Італія). Переможцем стане та компанія, що запропонує найменшу ціну, — розповіла директор КП «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.



Кондуктор «не зникне» з появою е-квитка

Майже 400 тисяч поїздок відбувається щодня у Вінниці. І на цю масу пасажирів треба кондуктори. Навіть з появою автоматизованої оплати кондуктори будуть працювати ще довгий час.

— У транспортній компанії не вистачає приблизно 150 кондукторів. Люди бояться, що ця посада буде скорочена з часом. Хочу всіх заспокоїти, такі фахівці будуть нам потрібні навіть з появою е-квитка. Вони стануть консультантами. Їх послуги нам будуть потрібні як мінімум два роки. Надалі, кондукторів перевчать на інші посади. Ніхто не залишиться без роботи, — розказала Катерина Бабіна.

У транспорті Житомира працює і валідатор, і кондукторУсю систему планують впровадити за 18 місяців з дати підписання угоди з підрядником. Спочатку прилади оплати проїзду з'являться в тролейбусах та трамваях. А потім і в маршрутках.

Нагадаємо, що 18 грудня оголосили результати конкурсу на логотип для електронного квитка.

Читайте також:


Електронний квиток. Дизайн вже є, а коли з’явиться у Вінниці — невідомо
Як зміниться громадський транспорт у Вінниці до 2023 року
Які трамваї зі Швейцарії можуть передати у Вінницю в 2021 році

Інші новини компанії "20 хвилин, Газета"

31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018

Коментарі

 map.zt.ua (0)  

← Новини компаній