м. Житомир, вул. Михайла Грушевського (вул. Котовського), 36
31.01.2015
Звіт про досягнуті рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів за 2014 рік
На виконання рішень НКРЗІ №174 від 15.04.2010 р. «Про затвердження Положення про якість телекомунікаційних послуг» (далі – Положення) та №849 від 24.12.2013 р. «Про затвердження переліків показників якості телекомунікаційних послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню у 2015 році» у ТОВ «Інтелектуальні комунікації» було затверджено методику випробування якості послуг із передачі даних та доступу до Інтернету та, відповідно до неї, було проведено випробування показників якості цих послуг.
Результати випробовувань показників якості телекомунікаційних послуг, проведених на підприємстві протягом 2014 року, наведені у таблиці:
Назва показника якості телекомунікаційних послуг
Значення показника
Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості
не більше ніж одна доба
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)
0%
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування
0%
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування
0,03%
Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі
95,70%
Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних