назад
Реклама Житомира

Центр обслуговування клієнтів ПАТ «Житомиргаз»

Меню компанії:
показати
Контакти:
+38(0412... показати телефон
+38(067)... показати телефон
Посилання:
Часи роботи:
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
0900
1700
0900
1700
0900
1700
0900
1700
0900
1700
0900
1300
X
без перерви
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 5 людей.
За останні 6 місяців –23 людей.
Про компанію:
Концепція центру обслуговування клієнтів – це комфорт доступу до інновацій для клієнтів газових компаній. Тому використовують просторі приміщення, життєрадісний та теплий оранжево-білий інтер'єр, зручні зони очікування, дитячі куточки, доступ до wi-fi, можливість відразу на місці скористатися онлайн-послугами. Зокрема, в центрах на сенсорних моніторах "тонкий клієнт" можна зареєструватися в Особистому кабінеті, а також заплатити газ через термінали.
Небагато реклами Житомира:
Супутниковий режим карти Нормальний режим карти Увімкнути/вимкнути значки панорам Увімкнути/вимкнути значки будинків
зменшити карту збільшити карту
Увеличить масштаб Уменьшить масштаб Повернутися до вихідної точки
Відгуки про компанію:
Катраженко О.В. | 27.06.2019 10:05:28 | ip: 195.211.173.150
10 лет живу по адресу Мазепи 100 а . Поставила счетчик.Да пришли и опломбировали. Но оказывается личний счет у меня до сих пор по предыдущему владельцу! Ребята а кому вы в итоге устанавливали и пломбировали счетчик? И да у меня вопрос. Уж коль у вас потребителем являюсь не я то могу не платить?
Галина | 09.10.2018 13:45:53 | ip: 37.53.230.134
Сегодня посетила центр по обслуживанию клиентов по ул.Киевской 54, увидела полнейший бардак в обслуживании, целый час прождала в очереди, електронная запись проводится в хаотичном порядке, после меня на табло проводился вызов через 50 человек, которые зарегистрировались после меня, на рабочих местах отсутствовали 4 работника их 7-ми.
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: