назад
Реклама Житомира

Ощадбанк (АТ, Державний банк)

Меню компанії:
показати
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 1 людей.
Минулого місяця - 1 людей.
За останні 6 місяців –4 людей.
Про компанію:
АТ «Ощадбанк» - один із найбільших фінансових інститутів української держави, що має найрозгалуженішу мережу установ – близько 6000.



Державний банк сьогодні – символ стабільності та надійності. За основними показниками своєї діяльності він входить до трійки лідерів вітчизняного банківського ринку.

Це єдиний в Україні банк, який має закріплену законом України "Про банки та банківську діяльність" державну гарантію повного збереження коштів громадян, довірених банку.

Ощадний банк – універсальна банківська установа, яка зосереджує свої зусилля на створенні сприятливих та вигідних умов обслуговування клієнтів, розширенні переліку банківських продуктів та послуг, збільшенні присутності на ринку.



За роки свого існування Ощадбанк завоював репутацію бездоганного ділового партнера, здатноговиконувати взяті він зобов'язання незалежно від впливу зовнішніх чи внутрішніх чинників.



Банк активно працює практично у всіх секторах українського ринку, на сучасному рівні обслуговує великих корпоративних клієнтів. Його фінансова надійність - головний аргумент на користь того, що клієнтами Ощадбанку сьогодні є такі шановні системні клієнти, як установи Пенсійного фонду України, ДП "Енергоринок", НАК "Нафтогаз України", НАЕК "Енергоатом", "УГППС" , ВАТ "Укртелеком".
Послуги:
Усі види банківських послуг
Додаткова інформація:
Корпоративні засади Ощадбанку



Відданість справі. Ми віддані спільній справі. Ми усвідомлюємо значущість своєї діяльності. Репутацію, імідж та авторитет банку ми ставимо вище за індивідуальні інтереси та потреби.



Законність. Ми неухильно дотримуємось загальновизнаних принципів та норм міжнародного права, законодавства України, положень Кодексу корпоративної етики АТ "Ощадбанк", інших локальних нормативних правових актів банку.



Професіоналізм. Наші зусилля спрямовані на максимальне задоволення потреб клієнтів. Ми сумлінно, своєчасно та на належному рівні здійснюємо всі операції з обслуговування клієнтів. Ми прагнемо постійного самовдосконалення, новаторства, шукаємо кошти і можливості для більш ефективної роботи банку.



Відповідальність. Ми відповідальні перед державою за результати діяльності банку, за внесок у розвитокекономіки України, перед клієнтами – за якість банківських послуг, перед діловими партнерами – за належне виконання своїх зобов'язань, перед суспільством – за повагу особистості, її прав та свобод. Ми дбаємо про підтримку власної ділової репутації.



Відвертість. Ми дотримуємось політики максимальної відкритості та прозорості діяльності банку для клієнтів, ділових партнерів, органів державної влади, співробітників банку. Ми прагнемо використовувати всі доступні джерела поширення інформації про банк: прес-конференцію, ділові зустрічі, ЗМІ, а також мережу Інтернет для вільного доступу всіх зацікавлених осіб. Ми будуємо свої відносини з клієнтами, діловими партнерами, представниками державної та муніципальної влади на засадах рівноправності та відкритості.



Безпека. Конфіденційність. Ми вживаємо всіх необхідних заходів для запобігання будь-якимпротиправних дій з боку третіх осіб щодо клієнтів, ділових партнерів, співробітників банку та щодо держави. Ми зобов'язуємося не розголошувати інформацію про справи клієнта, отриману під час надання послуг, не розголошувати конфіденційну інформацію без дозволу клієнта (або не передбаченому Законом порядку) без обмеження у часі та незалежно від продовження (припинення) безпосередніх відносин з ним.
Небагато реклами Житомира:
Супутниковий режим карти Нормальний режим карти Увімкнути/вимкнути значки панорам Увімкнути/вимкнути значки будинків
зменшити карту збільшити карту
Увеличить масштаб Уменьшить масштаб Повернутися до вихідної точки
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!