Житомирська обласна громадська молодіжна організація "Жінка" (Громадські організації)
Меню компанії:
Новина за 04-10-2013 | 11 років тому!
Українські ЗМІ майже не пишуть про жінок або пишуть принизливо
Якщо ти жінка, то стати героєм газетної публікації чи з’явитися в новинах інтернет – видань, не так вже й легко.
Лише 20% матеріалів вітчизняних ЗМІ присвячені жінкам, решту - чоловікам. Такі дані нового дослідження Інституту масової інформації, проведеного у вересні 2013 року.
За даними дослідження, жінки здебільшого згадуються в несерйозних публікаціях, світській хроніці, плітках про сімейне життя відомих людей, описі суконь тощо. Частіше вони згадуються як «дами», чиїсь дружини, дочки, помічниці, асистентки.
Соціологи вже не раз наголошували, що існує гендерний дисбаланс на телеекранах, адже у випуск теленовин жінки потрапляють в кадр у 7 разів менше, ніж чоловіки. Дане дослідження підтверджує лиш той факт, що негативні гендерні тенденції у медіа лише посилюються.
Зазвичай новини, де фігурують жінки, мають соціально – побутову тематику. Це формує не відповідну дійсності суспільну думку про примітивний рівень можливостей та потреб жінок.
Критична тенденція простежується і в медіа - середовищі. Так, незважаючи на те, що серед журналістів жінок 54%, за представленням у медіа вони значно поступаються чоловікам.
Майже 82% всіх експертів є представниками чоловічої статі, і лише 18% припадає на жінок. При чому, жінки виступають експертками в питаннях медицини, культури і права, практично не коментують політику і економіку. За даними Міжнародної Федерації Журналістів, зарплата журналісток в Україні приблизно на 30% менша від зарплати чоловіків- журналістів.
Цікаво, що у ЗМІ простежується протиставлення чоловіків та жінок . Чоловіків описують як «сильних», «розумних», «професійних», «цілеспрямованих». У статтях про відомих чоловіків йдеться головним чином про їхні професійні якості, успіхи в політиці й бізнесі, захоплення: автомобілі, подорожі, спорт.
Лише 20% матеріалів вітчизняних ЗМІ присвячені жінкам, решту - чоловікам. Такі дані нового дослідження Інституту масової інформації, проведеного у вересні 2013 року.
За даними дослідження, жінки здебільшого згадуються в несерйозних публікаціях, світській хроніці, плітках про сімейне життя відомих людей, описі суконь тощо. Частіше вони згадуються як «дами», чиїсь дружини, дочки, помічниці, асистентки.
Соціологи вже не раз наголошували, що існує гендерний дисбаланс на телеекранах, адже у випуск теленовин жінки потрапляють в кадр у 7 разів менше, ніж чоловіки. Дане дослідження підтверджує лиш той факт, що негативні гендерні тенденції у медіа лише посилюються.
Зазвичай новини, де фігурують жінки, мають соціально – побутову тематику. Це формує не відповідну дійсності суспільну думку про примітивний рівень можливостей та потреб жінок.
Критична тенденція простежується і в медіа - середовищі. Так, незважаючи на те, що серед журналістів жінок 54%, за представленням у медіа вони значно поступаються чоловікам.
Майже 82% всіх експертів є представниками чоловічої статі, і лише 18% припадає на жінок. При чому, жінки виступають експертками в питаннях медицини, культури і права, практично не коментують політику і економіку. За даними Міжнародної Федерації Журналістів, зарплата журналісток в Україні приблизно на 30% менша від зарплати чоловіків- журналістів.
Цікаво, що у ЗМІ простежується протиставлення чоловіків та жінок . Чоловіків описують як «сильних», «розумних», «професійних», «цілеспрямованих». У статтях про відомих чоловіків йдеться головним чином про їхні професійні якості, успіхи в політиці й бізнесі, захоплення: автомобілі, подорожі, спорт.