назад
Реклама Житомира

Проф-майстер (Сервісний центр)

Меню компанії:
показати
Фото компанії:
Контакти:
06759494... показати телефон
В соціальних мережах:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Банківські картки Visa, Mastercard
Безготівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1000
1600
1000
1600
1000
1600
1000
1600
1000
1600
X X
без перерви
директор:
Тихонова Т.В.
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 5 людей.
Минулого місяця - 17 людей.
За останні 6 місяців –64 людей.
Про компанію:
Авторизований сервісний центр з ремонту побутової техніки фірм Samsung, LG, Indesit, Ariston, Roventa, Moulinex, Tefal, Krups та ін.
Послуги:
Установка та ремонт побутової техніки, продаж оригінальних запчастин та аксесуарів
Небагато реклами Житомира:
Супутниковий режим карти Нормальний режим карти Увімкнути/вимкнути значки панорам Увімкнути/вимкнути значки будинків
зменшити карту збільшити карту
Увеличить масштаб Уменьшить масштаб Повернутися до вихідної точки
Відгуки про компанію:
Василий | 29.11.2019 13:27:12 | ip: 188.163.18.27
Укажите конкретную информацию: номер ремонта, ФИО, номер телефона. Без этих данных мы не можем воспринять достоверность информации.
Алина | 29.11.2019 10:01:49 | ip: 109.251.157.46
Сдали кофеварку на гарантийный ремонт, в сервисном центре гарантийный талон срезали, а нам сказали что кофеварке нужна была просто чистка и за это с нас 250 грн. Но мы делали чистку как раз перед поломкой, и настаивали что причина 100% не в этом!! Тогда резко выяснилось что в кофеварке сломалась деталь и ее заменили по гарантии, платить нам не надо!!!! Но это еще не все, ровно через неделю после ремонта кофеварка перестала работать опять!!?!
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!