Житомирський міський колегіум
Меню компанії:
Новина за 25-10-2013 | 11 років тому!
Колегіанти - переможці обласного турніру юних біологів (2013)
Третій обласний турнір юних біологів відбувся 27 – 28 вересня у Житомирському обласному центрі науково-технічної творчості. Взяти участь у заході прибуло 16 команд, серед яких команда Житомирського міського колегіуму «Житичі» посіла І місце.Про турнір, його значення для учнів, учителів, науки та навіть природи
розповідають учасники турніру.
Христина Олександрівна Рудницька, учитель біології Житомирського міського
колегіуму, науковий тренер команди-переможниці «Житичі»:
–У 2012 році ми вже брали участь у Всеукраїнському турнірі з біології. Тоді
до всеукраїнського етапу команді допомагали готуватися вчитель Валентина
Михайлівна Миколюк і я. Якщо у минулому році учасники їхали без великого
бажання, то цього року, навпаки, команда, вже досвідчена та загартована, ще з
літа запропонувала готуватися до обласного турніру, а пізніше за умови
перемоги, як учні кажуть, «сходити на Україну». Багато зробили самі діти. Без
їхніх самостійних зусиль учнів, учасників нашої команди ми не здобули би
результату.
Не вважаю, що турнір може показати достеменний, дійсний рівень знань учнів.
На турнірі – як у лотереї, спрацьовує момент випадку. Але видні сильні діти,
які навчаються, певна річ, у профільних класах, беруть участь в олімпіадах із
біології, а в майбутньому можуть стати науковцями, медиками в різних галузях.
На цю гру приїхали сильні команди, що у свою чергу збільшує конкуренцію.
Для учителів такі турніри теж не минають марно. Завдяки їм можна
познайомитися з колегами, перейняти досвід, одержати поради. І від самих дітей
можна багатьом речам навчитися. Слушно кажуть люди, що поганий той учитель,
який не вчиться у своїх учнів.
Юлія Степанчук, команда «Житичі» Житомирського міського колегіуму:
–Як тільки з’явився турнір із біології, наш колегіум почав брати участь у
ньому. Щодо мене, то я вдруге стала учасником. Учитель Валентина Михайлівна
Миколюк заохотила.
Передусім зацікавлюють питання до турніру, наприклад, на минулих турнірах
шукали наукові відповіді на житейські запитання, чи впливає колір волосся
блондинки на її інтелект, чому жінки живуть довше, ніж чоловіки, або чому той,
хто хропе, сам себе не будить. Підручник чи гугл можуть і не відповісти на ці
запитання. Загалом ці запитання можуть залишитися без точної відповіді. Проте
такі завдання і турнір – це хороша підготовка. Зокрема, мені турнір біологів
допоміг підготуватися до олімпіади. Свого часу мій брат був учасником турніру
юних істориків. Коли він став студентом академії імені Ярослава Мудрого, на
одному із занять йому випало питання, дуже близьке до турнірного. І той досвід
допоміг йому «вийти» на правильну відповідь. До того ж, я знаю чимало випадків,
коли манівські роботи «переростали» у курсові.
Серед усіх предметів біологія для мене – на першому місці. Я знаю, що
медицина (я хотіла би вивчати гінекологію) – не вдячна справа, але все одно це
не зменшує мого інтересу до цього предмету.Матеріал із сайту Житомирського територіального відділення МАН
розповідають учасники турніру.
Христина Олександрівна Рудницька, учитель біології Житомирського міського
колегіуму, науковий тренер команди-переможниці «Житичі»:
–У 2012 році ми вже брали участь у Всеукраїнському турнірі з біології. Тоді
до всеукраїнського етапу команді допомагали готуватися вчитель Валентина
Михайлівна Миколюк і я. Якщо у минулому році учасники їхали без великого
бажання, то цього року, навпаки, команда, вже досвідчена та загартована, ще з
літа запропонувала готуватися до обласного турніру, а пізніше за умови
перемоги, як учні кажуть, «сходити на Україну». Багато зробили самі діти. Без
їхніх самостійних зусиль учнів, учасників нашої команди ми не здобули би
результату.
Не вважаю, що турнір може показати достеменний, дійсний рівень знань учнів.
На турнірі – як у лотереї, спрацьовує момент випадку. Але видні сильні діти,
які навчаються, певна річ, у профільних класах, беруть участь в олімпіадах із
біології, а в майбутньому можуть стати науковцями, медиками в різних галузях.
На цю гру приїхали сильні команди, що у свою чергу збільшує конкуренцію.
Для учителів такі турніри теж не минають марно. Завдяки їм можна
познайомитися з колегами, перейняти досвід, одержати поради. І від самих дітей
можна багатьом речам навчитися. Слушно кажуть люди, що поганий той учитель,
який не вчиться у своїх учнів.
Юлія Степанчук, команда «Житичі» Житомирського міського колегіуму:
–Як тільки з’явився турнір із біології, наш колегіум почав брати участь у
ньому. Щодо мене, то я вдруге стала учасником. Учитель Валентина Михайлівна
Миколюк заохотила.
Передусім зацікавлюють питання до турніру, наприклад, на минулих турнірах
шукали наукові відповіді на житейські запитання, чи впливає колір волосся
блондинки на її інтелект, чому жінки живуть довше, ніж чоловіки, або чому той,
хто хропе, сам себе не будить. Підручник чи гугл можуть і не відповісти на ці
запитання. Загалом ці запитання можуть залишитися без точної відповіді. Проте
такі завдання і турнір – це хороша підготовка. Зокрема, мені турнір біологів
допоміг підготуватися до олімпіади. Свого часу мій брат був учасником турніру
юних істориків. Коли він став студентом академії імені Ярослава Мудрого, на
одному із занять йому випало питання, дуже близьке до турнірного. І той досвід
допоміг йому «вийти» на правильну відповідь. До того ж, я знаю чимало випадків,
коли манівські роботи «переростали» у курсові.
Серед усіх предметів біологія для мене – на першому місці. Я знаю, що
медицина (я хотіла би вивчати гінекологію) – не вдячна справа, але все одно це
не зменшує мого інтересу до цього предмету.Матеріал із сайту Житомирського територіального відділення МАН
Ця новина відноситься до: