ТОВ "Інтелектуальні комунікації"
Меню компанії:
Новина за 11-02-2014 | 11 років тому!
Технічні проблеми при оплаті через ПриватБанк
До відома клієнтів, які оплачують послуги Giraffe через ПриватБанк!
Повідомляємо вам, що зараз спостерігаються технічні проблеми в отриманні платежів через такі канали оплати як термінали самообслуговування та каси ПриватБанку – платежі не доходять до систем Giraffe, гроші не зараховуються на деякі рахунки і не повертаються назад клієнту.
На час усунення проблеми радимо вам користуватись іншими каналами оплати.
Клієнтам, які нещодавно оплачували послуги Giraffe через канали оплати ПриватБанку – для запобігання відключенню послуги радимо перевірити, чи не повертались вам оплачені гроші назад на ваш банківський рахунок.
Просимо вибачення за технічні перебої, що з’явились не з нашої вини. Разом з представниками ПриватБанку ми працюємо над усуненням проблеми в найкоротший час.
З повагою,
Команда підтримки Клієнтів Giraffe
Ця новина відноситься до: