запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.zt.ua - Карта Житомира"

Hовость компании "20 хвилин, Газета"

27.12.2017

Як швидко знайти нових клієнтів: у Вінниці пройшов бізнес-семінар

На семінарі було розглянуто більше двадцяти різноманітних тем розвитку бізнесу онлайн та офлайн. Шість спікерів, кожен ділився практичними порадами щодо ведення бізнесу у Вінниці.

– Розповідала, як за один день створити повноцінний інтернет-магазин та отримувати відвідувачів на свій сайт уже з перших днів, – говорить провідний спеціаліст з реклами RIA Media та спікер семінару Альона Костюк. – Усе це можливості порталу Prom.ua. Це один із найдієвіших інструментів для залучення нових клієнтів.



Інші спікери, зокрема, генеральний директор RIA Media Олег Горобець розповідав про дієві онлайн-інструменти, типу Google My Business, OLX, ТОП-20, і важливість ведення клієнтської бази за допомогою CRM-систем. Не менш цікавою для присутніх стала контекстна реклама, про яку розповідала керівник агенції Contextsisters RIA Media Оксана Розторгуєва.

– Хочу створити свій інтернет-магазин. Але не знаю, як його просувати, – говорить учасник семінару Валерій Каплун. – Побачив у вашій газеті статтю про семінар і прийшов послухати. Скажу чесно, вражений кількістю корисної інформації, де можна дешево та ефективно продавати свої товари. Також зацікавився створенням профілю у Google My Business. Це важливий сервіс для залучення клієнтів. Сподіваюся, що зможу використати отримані знання у своєму бізнесі.



Дехто із слухачів вже має свій бізнес, але прийшов на семінар, щоб дізнатися, як його правильно розкручувати.

– Займаємося виробництвом шуб із натурального хутра. А на семінар прийшла, тому що хочу залучити у бізнес якомога більше клієнтів. Нам важливо, щоб про нас дізналася велика кількість потенційних покупців. Наша мета – за короткий час вийти на високий рівень, – розповідає учасниця заходу Зінаїда Чорна. – Наразі у нас є фабрична потужність, за допомогою якої кількість наших виробів збільшилася. А на семінарі я отримала інформацію, як правильно реалізовувати цю продукцію. Наприклад, Prom.ua став дуже цікавим для праці майданчиком. Думаю, що надалі наша компанія буде просуватися саме у цьому напрямку.



Важливою, а для когось і новою, стала тема соціальних мереж. Адже багато хто сприймає їх як розвагу. Одна із спікерок пояснила, чому це не так.

– Метою мого виступу було наглядно показати присутнім, що соціальні мережі – це прекрасний рекламний майданчик. Але, щоб вони таким стали, ми маємо правильно і грамотно їх використовувати, – розповідає менеджер агенції Contextsisters RIA Media та спікер семінару Ірина Олейник. – Детально розповіла, як створюється бізнес-сторінка на Фейсбуці. Слухачі дізналися про головні помилки, які допускаються при веденні сторінок у соціальних мережах, про правила ведення Фейсбук та Інстаграм, про сервіси автоматизованої email-розсилки. Це ті знання, які можна застосовувати при просуванні свого бізнесу у соціальних мережах.



На думку деяких слухачів, головною перевагою семінару стало те, що всього за кілька годин можна дізнатися таку кількість інформації, яку в інституті викладають за навчальний рік. Бо всі доклади подані стисло, чітко і конкретно.

– Давно співпрацюю із Медіа Корпорацією RIA. Тому на семінар прийшов частково підготовленим. Але контекстна реклама і робота із соціальними мережами стали для мене зовсім новими знаннями, – розповідає Владислав Чаланов. – Семінар корисний тим, що на ньому за короткий проміжок часу можна дізнатися те, що в інституті за рік навчання. Для прикладу, які канали продажів використовувати у власному бізнесі. Це ж дуже важливий аспект ведення справи.



Однією із останніх тем, які були розглянуті на семінарі, став лендінг. Тобто односторінковий сайт. Це ефективний та легкий у використанні ресурс, який закликає клієнтів вашого бізнесу до негайних дій.

– Практично для будь-якого бізнесу, вихід у інтернет є необхідністю. А лендінг – один із найдешевших і найефективніших інструментів для продажів у мережі Інтернет. Я провів майстер-клас, на якому наочно показав, як людина без спеціальних знань може зробити лендінг  власними руками, – розповідає керівник відділу дистрибуції RIA Media та спікер семінару Євген Блищик. – Учасники семінару зрозуміли, що зробити лендінг можна набагато простіше, ніж вони собі уявляли. Ми показали, з чого починати, де знайти готовий шаблон, як його редагувати і «запустити». Ці знання допоможуть прямо з завтрашнього дня отримати нових клієнтів і нарешті почати продавати свої товари і послугі в інтернеті.



Потім виступив комерційний директор RIA Media Юрій Старжинський, ділився знаннями про офлайн-інструменти, які довели свою ефективність у реаліях вінницького бізнесу.

{photo_gallery id=17393|}

Партнери про бізнес-семінар

Генеральний партнер

СКРЕПКА. Офісне приладдя та канцтовари.

– Ми займаємось оптовою та роздрібною торгівлею канцелярських товарів: папки, офісний папір, письмове приладдя та ін. Наші товари просто незамінні для натхненно злагодженої роботи.



VIP партнер

БліцТаксі 555-444

– Кожен наш клієнт знає, що може доїхати додому з комфортом, гарним настроєм та за доступною ціною. Бо наш девіз: "Якщо швидко та комфортно - то тільки Бліц Таксі 555-444". Ми в свою чергу усвідомлюємо, що надаємо послуги не тільки пересічним громадянам, але й впливовим та успішним бізнесменам. Тому стати партнерами такого заходу для нас подвійно приємно.



Центр камінів та печей Pan Topkin

– Ми живемо у шаленому ритмі, де новітні технології вражають темпами розвитку. І, на жаль, людям, які цінують свій бізнес, може не вистачати часу для вдосконалення своїх знать. Тому дуже важливо знати, чути та прислуховуватися до фахівців, які вивчили, проаналізували та систематизували всю необхідну для цього інформацію і готові нею поділитися.



«АФІНА»

– Ми займаємося програмним забезпеченням для автоматизації підприємств та бюджетних організацій. І хочемо, щоб підприємці, які планують розвивати та вдосконалювати свій бізнес, мали змогу ефективно ним керувати, заощаджувати свої кошти, підвищувати рівень управління та спрощувати роботу своїх працівників. Бізнес-семінар розрахований саме на це. Тому ми стали партнерами.



Поліграфія "Ідеї Успіху"

– Рухаючись в ногу з часом та відслідковуючи останні тенденції із залучення клієнтів, поліграфія "Ідеї Успіху" чітко розуміє, щоб ефективно розвиватись, потрібно вміти правильно застосовувати онлайн-інструменти та просувати свій продукт і бренд в інтернеті. Поліграфія "Ідеї Успіху" виступає партнером бізнес-семінару "Як привабити нових клієнтів у Вінниці, 20 простих інструментів", бо вважає, що ця тема є надзвичайно актуальною для нашого місцевого бізнес-середовища.

Другие новости компании "20 хвилин, Газета"

31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018

Комментарии

 map.zt.ua (0)  

← Новости компаний