Гарант - Авто, Українська страхова компанія, ПАТ
Меню компании:
Новость за 31-10-2012 | 12 лет назад!
В квітні рівень виплат компанії «ГАРАНТ-АВТО» склав 52%.
Страховик, який надає повний спектр послуг страхування у всіх регіонах України, завдяки роботі з оновлення страхових продуктів, за підсумками квітня поточного року зібрав 18 718 тис. грн. страхових премій. При цьому за врегульованими страховими подіями, клієнтам компанії було відшкодовано 9 848 тис. грн. Таким чином, рівень виплат склав 52%. Це означає, що трохи більше половини зібраних платежів було направлено на відшкодування збитків клієнтів, які скористалися послугами «ГАРАНТ-АВТО».
За останні кілька місяців компанія дуже велику увагу приділяла розробці нових і вдосконаленню існуючих страхових продуктів, які відповідають запитам клієнтів. Ця робота вже дала перші результати, тому що динаміка надходження страхових платежів три місяці поспіль зберігає позитивну тенденцію. У квітні, основними видами страхування, які користувалися підвищеним попитом у клієнтів стали КАСКО, обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності та добровільне особисте страхування. На ці види припало 86% від усієї суми надходжень у відносних одиницях або 16 225 тис. грн. в абсолютних.
Зрозуміло, що гарне ставлення клієнта і його лояльність до компанії здобувають роками. Тому, для того щоб відповідати іміджу страхової компанії, яка завжди виконує взяті на себе зобов'язання, на виплати відшкодувань по заявленим збиткам було направлено трохи більше половини страхових премій. Цей показник можна вважати еталонним, так як відхилення в ту чи іншу сторону від «золотої середини» говорить про проблеми в компанії. За підсумками квітня, клієнтам, що довірили свої ризики «ГАРАНТ-АВТО», було відшкодовано 9 848 тис. грн. З цієї суми майже 90% припало на види, за якими було зібрано більшість страхових платежів. За полісами КАСКО, ОСЦПВ і добровільного особистого страхування було відшкодовано 9 032 тис.г рн.
Дізнатися детальніше про страхову компанію «ГАРАНТ-АВТО», нові програми страхування, а також про послуги, які пропонує страховик своїм клієнтам, можна на корпоративному сайті компанії за адресою www.garant-auto.ua, або відвідавши сторінку-візитку в соціальній мережі http://www.facebook.com/garantauto.ua.
За останні кілька місяців компанія дуже велику увагу приділяла розробці нових і вдосконаленню існуючих страхових продуктів, які відповідають запитам клієнтів. Ця робота вже дала перші результати, тому що динаміка надходження страхових платежів три місяці поспіль зберігає позитивну тенденцію. У квітні, основними видами страхування, які користувалися підвищеним попитом у клієнтів стали КАСКО, обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності та добровільне особисте страхування. На ці види припало 86% від усієї суми надходжень у відносних одиницях або 16 225 тис. грн. в абсолютних.
Зрозуміло, що гарне ставлення клієнта і його лояльність до компанії здобувають роками. Тому, для того щоб відповідати іміджу страхової компанії, яка завжди виконує взяті на себе зобов'язання, на виплати відшкодувань по заявленим збиткам було направлено трохи більше половини страхових премій. Цей показник можна вважати еталонним, так як відхилення в ту чи іншу сторону від «золотої середини» говорить про проблеми в компанії. За підсумками квітня, клієнтам, що довірили свої ризики «ГАРАНТ-АВТО», було відшкодовано 9 848 тис. грн. З цієї суми майже 90% припало на види, за якими було зібрано більшість страхових платежів. За полісами КАСКО, ОСЦПВ і добровільного особистого страхування було відшкодовано 9 032 тис.г рн.
Дізнатися детальніше про страхову компанію «ГАРАНТ-АВТО», нові програми страхування, а також про послуги, які пропонує страховик своїм клієнтам, можна на корпоративному сайті компанії за адресою www.garant-auto.ua, або відвідавши сторінку-візитку в соціальній мережі http://www.facebook.com/garantauto.ua.
Эта новость относится к: