Ім’я української оперної співачки Соломії Крушельницької викликає чималий інтерес в сучасників, адже її успіх та слава були просто неймовірними. Співати з нею на одній сцені вважали за честь Енріко Карузо, Тітта Руффо, Маттіа Баттістіні, Федір Шаляпін.
На якій би сцені вона не виступала – у Львові, Варшаві, Петербурзі, Парижі, Пармі чи Нью -Йорку, її спів міг підкорити та зачарувати будь – яку публіку.
«Gazeta Lwowska» від 23 серпня 1895 року писала так про виступ співачки: «Враження від гарного, дзвінкого і приємного голосу підсилюється на сцені витонченою манерою співу, досконалою артистичною грою, шляхетною поставою, сценічною зовнішністю і якоюсь особливою принадністю. Але вище цих якостей стоїть те, що співачка надзвичайно правдиво входить у настрій виконуваної ролі. Ця артистка завжди живе на сцені справжнім почуттям, і немає хвилини, коли б вона була байдужою».
«Kurier Warszawski» від 5 листопада 1898 року: «Вона приголомшує почуття слухачів, не вдаючись до заяложених ефектів театрального та співацького мистецтва. В кожному її слові відчувається не лише професійна співачка, а й досконала артистка, що завдяки природженому талантові й досвіду, набутому наполегливим навчанням, вміє з одноковою легкістю бути одного вечора Галькою – дівчиною з простолюду, а назавтра – графинею, великосвітською дамою, що стримує себе у хвилину відчаю.»