назад
Реклама Житомира

Відділення поштового зв'язку №8 Житомир

Меню компанії:
показати
Адреса:
Житомир, вул. Святослава Ріхтера (вул. 1-го Травня), 12/5
Контакти:
+38(0412... показати телефон
+38(067)... показати телефон
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
показати всі
Часи роботи:
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
0800
2200
0800
2200
0800
2200
0800
2200
0800
2200
0800
1700
X
без перерви
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
За останні 6 місяців –4 людей.
Про компанію:
Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта» створена в результаті реформування галузі зв'язку шляхом розподілу на поштовий та електрозв'язок у 1994 році. Спочатку 4 січня 1995р. було створено Житомирське обласне підприємство поштової зв'язку (ОППЗ), яке входило до складу Українського об'єднання поштового зв'язку (УОПЗ) «Укрпошта».

З 2-го січня 1999р. ОППЗ було перейменовано на Житомирську дирекцію Українського державного підприємства поштового зв'язку (ЖД УДППЗ "Укрпошта").

До складу дирекції входять 6 центрів поштової зв'язку (ЦПЗ): Поштамт (м. Житомир), 4 цехи обслуговування споживачів (ЦГЗ), ЦПЗ № 2 (м. Коростень), ЦПЗ № 3 (м. Малин), ЦПЗ № 4 (м. Новоград-Волінський), ЦПЗ №5 (м. Овруч), ЦПЗ №6 (смт. Чуднів), ЦПЗ №7 (м. Бердичів), а також цех перевезення пошти (ЦПП) м. Житомир.

Поштова мережазв'язку охоплює всі населені пункти області і налічує 68 міських відділень поштового зв'язку, 45 селищних відділень поштового зв'язку, 484 сільських відділень зв'язку та 32 пересувних відділень зв'язку.

У системі дирекції працюють 3614 чол. з них 1818 листонош.

Перевезення поштових відправлень по області забезпечується власним автомобільним транспортом. Для цього діють 1 магістральний маршрут протяжністю 243 км., 5 внутрішньообластних маршрутів протяжністю 1406 км., 57 внутрішньорайонних маршрутів протяжністю 10267 км. та 10 міських маршрутів протяжністю 917 км.

Парк транспортних засобів, задіяних на перевезенні пошти, становить 104 автомобілі.

Розгалужена мережа об'єктів поштового зв'язку дирекції дає можливість максимально наблизити послуги до споживачів.

Діяльність дирекції зосереджена на задоволення споживачів високоякіснимипослугами.

У сучасних умовах працівники поштового зв'язку області надають споживачам поряд з універсальними поштовими послугами ще 50 різноманітних послуг. Серед них: виплата пенсій та грошових допомог, приймання різних комунальних платежів, реалізація карток мобільного та телефонного зв'язку та лотерейних білетів, реалізація товарів широкого вжитку, періодичних видань, ліки на замовлення, фото-послуги та інші. Основними напрямками діяльності дирекції є постійне підвищення якості надання послуг, для чого проводитися реконструкція приміщень дільниць та відділень зв'язку, модернізація технічного обладнання, впровадження нових технологій.

Швидкими темпами впроваджується комп'ютерна та інша електронна техніка безпосередньо на робочих місцях з надання послуг, що дає змогу впроваджувати нові послуги та підтверджувати їх якість.

Велику увагу приділяє дирекціяпідготовки та підвищення кваліфікації кадрів поштової зв'язку. Працівники пошти навчаються у середніх та вищих навчальних закладах. Підготовка працівників масових професій проводитиметься безпосередньо в навчальному класі при обласній дирекції.

Дирекція спрямовує всі зусилля на забезпечення високоякісних послуг споживачам, підвищення ефективності, авторитету, конкурентноздатності на фінансовому, телекомунікаційному та логістичному ринку.
Послуги:
Кур'єрські служби, дірект-мейл, експрес-пошта
Небагато реклами Житомира:
Супутниковий режим карти Нормальний режим карти Увімкнути/вимкнути значки панорам Увімкнути/вимкнути значки будинків
зменшити карту збільшити карту
Увеличить масштаб Уменьшить масштаб Повернутися до вихідної точки
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: