запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.zt.ua - Карта Житомира"

Hовость компании "20 хвилин, Газета"

07.01.2018

Авіарейс із Вінниці у Єгипет затримався через погодні умови. Вінничани звинувачують авіакомпанію

Допис про відтермінування рейсу “Вінниця - Шарм-ель-Шейх” з’явився 5 січня о 21.15 на фейсбук-сторінці під назвою “Черный список Винница”. Вінничанка Катерина Селецька, яка, судячи зі змісту посту, повинна була бути однією із пасажирок літака, що затримався, зробила у фейсбук-групі такий допис:


“Авиакомпания Bravo которая производит вылеты из Винницы аэропорта Гавришовка в который раз облажалась !!!!!Сегодня 5.01.2018 планировался вылет в Шарм Эль Шейх в 12:10 дня , до сих пор 200 человек сидит в закрытом помещении . Самолёт не смог совершить посадку из-за погодных условий и полетел на Жуляны , теперь мы ждём его возвращения ! В зале где мы находимся не работает кофе машина , в Duty Free только алкоголь и чипсы . Много маленьких детей, все голодные ! Ужас одним словом ! И это уже не первый раз ! Позор этой авиакомпании и нашему аэропорту за "прекрасные " условия !”




Ярослав Мазурець, директор вінницького аеропорту “Гавришівка”, відмовився прокоментувати журналістці RIA/20minut зміст цього поста на Фейсбуці.


— Давайте поговоримо про цей випадок після свят, - сказав він і кинув слухавку.


Тому поки що про ситуацію можна судити тільки із коментарів, які залишили вінничани під дописом пані Катерини.

Були ще затримки?

Із дописів людей ясно, що цей випадок відстрочки рейсу у вінницькому аеропорті - не поодинокий. Щоправда, незрозуміло, чи описані проблеми виникали саме із рейсами від авіакомпанії Bravo, і які саме причини слугували підставою для відтермінування рейсів.




Читайте також: Перший чартерний рейс з Вінниці в Єгипет затримався на 5 годин. Чому?

Перший рейс з Вінниці до Шарм-ель-Шейху відправився з запізненням на 12 годин


Але більшість людей одностайно за те, що вини аеропорту у такому зволіканні немає. Як, власне, і вини авіакомпанії.

Так, Олександр Олегович наступним чином прокоментував ситуацію Катерини Селецької:



Якщо вірити допису Олексія Мер-Ка-Ба, затримка рейсу склала 3 години, і у 19.20 пасажири літака вже приземлилися у Шарм-ель-Шейху.  

Вже у вівторок ми отримаємо офіційний коментар від керівництва аеропорту та авіакомпанії Bravo із приводу затримок рейсів у Гавришівці. А поки розберемося, що каже повітряний кодекс України про такі відтермінування. 

Що робити, якщо ваш рейс затримують?

Отже, згідно з повітряним кодексом України, якщо стається затримка рейсу дальністю до 1500 км на 2 години, дальністю від 1500 до 3500км на 3 години, дальністю понад 3500км на 4 години, то авіакомпанія повинна надати пасажирам:


харчування;
можливість здійснити 2 телефонних дзвінка або відправити 2 електронних повідомлення або 2 факс-повідомлення, якщо в аеропорту є для цього необхідні умови.


Якщо ж рейс затримують більше п'яти годин, то пасажир має право вимагати повернення грошей за квиток в повному обсязі, а також зміну маршруту, яка передбачає відправлення пасажира з даного рейсу в інший зручний для нього час. Під поняттям "слушний час" мається на увазі термін протягом тижня-двох з часу затримки рейсу.

Якщо відправлення рейсу відкладається на наступний день, то авіакомпанія зобов'язана надати:


трансфер до готелю;
проживання в готелі;
харчування в готелі


 

Другие новости компании "20 хвилин, Газета"

31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
31.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
30.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
29.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
28.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018
27.01.2018

Комментарии

 map.zt.ua (0)  

← Новости компаний